Népszerű helyek támogatják a PécsNyitva kampányt

A pécsi önkormányzat július 1-jén PécsNyitva elnevezéssel turizmusélénkítő kampányt indított, melynek célja, hogy a járványidőszak után támogassák a város turizmusának újraindulását, illetve erősítsék Pécs turisztikai forgalmát. Azok a szolgáltatók, akik csatlakoznak ehhez a kampányhoz, július 1-től augusztus 31-ig ajánlatokat hozhatnak létre a PécsNyitva szlogent használva.

Ehhez a kezdeményezéshez a város számos népszerű vendéglátóegysége és szálláshelye csatlakozott, többek között a Reggeli/Nappali, a Főtér, a Palatinus Grand Hotel, a Nap Hostel és a Bazár is. Az alábbi videóban ezen helyek elmesélik, hogy miért gondolják hasznosnak ezt a kezdeményezést, illetve, hogy mit várnak a PécsNyitva kampánytól.

Felcsner Dávid (Reggeli/Nappali) szerint az elmúlt néhány hónapos időszak megterhelő volt a vendéglátósok számára, úgyhogy ez a kampány egy jó lehetőség arra, hogy esetleg olyan vendégek is megismerjék a Reggelit/Nappalit, akik eddig nem hallottak róla. Véleménye szerint ez egy jó kampány, kíváncsi, hogy a 12 milliós keretösszeg mire lesz majd elég. Mivel a járvány miatt valószínűleg többen nyaralnak belföldön, ez az ő számukra is jó hír, hiszen így a mostani forgalmuk egy hagyományos nyárhoz képest valamennyivel növekedhet.

Magasi Ágnes (Főtér) úgy gondolja, hogy a vendéglátósok egy nagyon nehéz időszakon vannak túl, ezért minden akciót és kampányt meg kell ragadni, amivel felkeltik az emberek érdeklődését a Főtér iránt. Szerinte idén biztonságosabb belföldön nyaralni, így nagyon jó ez a kampány, mert bemutatja Pécs fő turisztikai és gasztronómiai helyszíneit és ezáltal talán a belföldi turisták is szívesebben jönnek a városba.

Silimon Emese (Szafi Reform Smart Shop) véleménye szerint bár március végén nyitott meg az üzletük, szerencsére nem kellett bezárniuk. Reméli, hogy a kampány segítségével többen jönnek a boltjukba, hiszen eddig nem volt lehetőségük kialakítani a vendégkörüket. Annak is örült, hogy a PécsNyitva arra buzdítja a pécsieket, hogy látogassanak el a helyi vendéglátóegységekbe.

Raffai Norbert (Nap Hostel) szerint a koronavírus hatását elég gyorsan megérezték. Már amikor a vírus gyanúja felmerült, mi azonnal be is zártak és csak júniusban nyitott újra a hostel. Azért csatlakoztak a kampányhoz, mert ha Pécset népszerűsítik, akkor az emberek nagyobb eséllyel látogatják meg a várost és töltenek ott el egy-két éjszakát.

Szabó Anett (Palatinus Grand Hotel) elmondta, hogy ők április elsejével kénytelenek voltak bezárni a szállodát. Örülnek ennek a kezdeményezésnek, hiszen szakmai összefogáson alapul, a szakmai szereplőket ugyanis megkereste a városvezetés a kampány megszervezésében, ami a véleménye szerint a jelenlegi helyzetben nagyon sokat segít. Szerinte jelenleg a belföldi turizmus működik, abból is inkább az egyéni, a szabadidős turizmus, így fontos, hogy a hazai nyaralni vágyókat ezen kampány segítségével meg tudják szólítani.

Végül Kásádi Attila (Bazár) szerint a kampány hosszú távon is gyümölcsöző lehet a város idegenforgalmának fellendítésében, ugyanis külföldi turisták jelenleg nincsenek a városban és az egyetemisták is elmentek. Ezért fontosnak tartják, hogy a belföldi turizmust megcélozva, különböző kedvezményekkel népszerűsítsék a várost.

Én úgy gondolom, hogy a PécsNyitva kampány egy nagyon jó kezdeményezés a helyi városvezetés részéről, hiszen ezáltal nemcsak a pécsi vagy a környékbeli lakosokat, hanem az ország távolabbi pontjain élő embereket is a gyönyörű, mediterrán városba csábítják.

Ajánlom mindenkinek Pécset, hiszen rengeteg nevezetességnek ad otthont (Dzsámi, Székesegyház, Zsolnay Negyed, Vasarely Múzeum, Csontváry Múzeum), a Mecsekben rengeteg lehetőség van a kirándulni vágyók számára és a belváros kis utcái és épületei is mindenkit elvarázsolnak.

Forrás: pecsma.hu

Kiemelt kép forrása: https://www.pecsma.hu/wp-content/uploads/2020/06/pecs-lakat15-kozepes.jpg

likeheartlaughterwowsadangry
0
EnglishGermanHungarian